Wednesday, July 30, 2008

Bulletin Utama


Baru lepas tgk Bulletin Utama malam ni (30 July). Gile ahhh Bulletin Utama dah jadi Bulletin Tabloid. Boleh pulak keluar cerita pasal paranormal kat Putrajaya lah, pasal artist tgk game Malaysia v Chelsea duduk kat tempat press lah. Nak kata takde berita penting, banyak gile berita penting sekarang. Ni lah akibatnya kalau ada berta tapi pilih untuk tak siarkan berita. Terpaksa masukkan berita-berita yang cuma layak masuk tabloid. Bagero!!

2 comments:

Jingga Studies said...

buletin utama memang suxxx! siap memek muka ..gila tak professional..macam ko kata dah jadi macam tabloid..baik ambik farah fauzana and that senario guy to 'host' buletin utama!!! ape nak jadi niiii?

Ilusi Dalang said...

Yang newscaster tu semua jenis hati kering kot. Macam parrot cakap je apa yg org suruh cakap.. mari menonton Bulletin Tabloid