Friday, August 15, 2008

So Now What?






Saiful: Saya tidak rela diliwat
Aug 15, 08 6:58pm
kemaskini 7:35pm Mohd Saiful Bukhari Azlan mendakwa beliau diliwat secara paksa oleh penasihat PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim di kondominium mewah di Damansara.

Dakwaan itu diumumkan di sidang media di sebuah hotel di Kuala Lumpur selepas mengangkat sumpah mengikut syariat Islam untuk membuktikan kebenaran dakwaan dirinya diliwat di Masjid Wilayah Persekutuan, Jalan Duta pada jam 6.30 petang tadi.

Majlis itu disaksikan beberapa pegawai masjid berkenaan dan ahli keluarga Mohd Saiful serta pegawai dari Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi).

Antara yang hadir ialah Pengarah Jawi, Datuk Che Mat Che Ali.

Mohd Saiful mengangkat sumpah di Dewan Solat Utama dengan menghadap kiblat dan mengucap dua kalimah syahadah.

"Saya Mohd Saiful Bukhari Azlan dengan nama Allah saya bersumpah saya telah diliwat oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim pada 26 Jun 2008 dan pada hari tersebut Datuk Seri Anwar Ibrahim telah memasukkan zakarnya ke dalam dubur saya.

"Jika saya berdusta dengan perkara ini, saya berdusta dengan Allah SWT dan akan dilaknat oleh Allah SWT sehingga hari kiamat."

Source

*How convenient esok hari penamaan calon hari ni la mamat ni nak sumpah. So now dah sumpah dah kira tak salah? Cam mana nak tau sumpah dia betul ke tak? Asal sumpah terus boleh lepas ke? Ni mana punya undang-undang ni. Mamt ni dah hilang credibility lama dah. Lagi nak kecoh-kecoh. Aku memang doakan si Saiful di dilaknat Allah.

2 comments:

Asimo Shariz said...

Saiful ni sial anak haram penipu penfitnah babi

Asimo Shariz said...

Saiful ni sial anak haram penipu penfitnah babi